Portal de Abogados

Un Sitio de Ley 

• Laptop Accu voor Asus a41-x550a

• Temas de ayuda en Internet, PC, programas, virus, etc.
Temas de ayuda en Internet, PC, programas, virus, etc.
 #1179135  por kopenaccu
 Mié, 05 Jul 2017, 01:24
Als gevolg van de robuuste buitenkant is de C202 zwaarder en dikker dan zijn concurrenten, wegend 2.6 ponden en metend 11,5 x 7,9 x 0.88 duim. De HP legt 11 (2,2 ponden, 11,7 x 7,6 x 0.7 inch) is de lichtste van het stel, en de CTL legt J4 Plus (2,46 pond, 11.42 x 8 x 0,76 inch) is een nauwe tweede. De Lenovo 100S legt rondes uit de wedstrijd op 2,52 ponden en 11.81 x 8.23 x 0,78 duim.
Accu voor Asus a41-x550a landt plat, het valt van 3.9 voeten, en wanneer het landt op zijn kant kan overleven, kan het overleven druppels van 2.6 voeten. Bovendien moet de spill-resistant toetsenbord 2,23 ounces vloeistof verwerken.
Ik nam de legt tot aan het dak van onze office voor wat drop testen, en de Asus verdiend sommige slag bij littekens maar gehouden aan schoppen. Toen ik het op zijn kant van 2.6 voeten liet, kwam de C202 weg met alleen lichte slijtage van de rubberen ringen.
Toen ik het op zijn kant van 2.6 voeten liet, kwam de C202 weg met alleen lichte slijtage van de rubberen ringen. Toen ik een 3.9-dropvoet deed, hoorde ik een module wanneer het raken van het beton en meteen voelde dat er iets mis was gegaan. Bij het openen van de laptop, was ik opgelucht om te zien dat het systeem nog volledig operationeel, maar zag dat de plastic dekking had afgevallen op het scharnier, waardoor het moeilijk te openen en te sluiten.
Het bleek dat alle de C202 nodig een beetje TLC was. Na zorgvuldig sluiten van het deksel, beet we het scharnier deksel terug op zijn plaats, dat niet harder was dan de achterkant van een telefoon zetten na het vervangen van de batterij.
Na de C202 terug te keren naar de volledige bedrijfsklare, was het tijd om te zetten die morsbestendig claims op de proef. Ik gemorste een kwart van een kopje water op het toetsenbord.
Als je de Accu A41-X550E breekt, je bent in geluk--het heeft ontworpen om eenvoudig te repareren. Onderdelen die de neiging hebben om te breken vaker, zoals het toetsenbord, zijn gescheiden van andere componenten. In een beweging van de genie heeft de macht jack zijn eigen circuit aangesloten, zodat u niet hoeft te verwijderen van het hele moederbord. Het duurt slechts vier stappen te demonteren, mits je een pry tool en een schroevendraaier Phillips-head.
Dit is een van de beste toetsenborden die ik ooit op een legt gebruikt heb. De toetsen hebben 2,1 millimeter veerweg en 60 gram van geweld te drukken, wat resulteert in een uiterst comfortabele het typen ervaring.
Op de 10fastfingers.com te typen test, bereikte ik 114 woorden per minuut (sneller dan mijn gebruikelijke bereik van 100 tot 110 wpm) met mijn gebruikelijke foutmarge van 2 procent. Studenten zullen blaze door toewijzingen met de C202. Mijn enige wens is dat de sleutels waren een beetje meer gespreid, maar het duidelijk niet leiden problemen met typen tot.
De 11,6-inch, 1366 x 768 scherm op de Accu Asus a32-n56 is niet scherp, maar het is zo helder als je van een legt aan deze resolutie verwachten kunt. Gewoon niet verwachten een breed scala van kleuren. Ik bekeken de 1080p Ghostbusters trailer en vond dat de rode op de Ghostmobile was getint licht roze, terwijl Slimer's groene goo was bleker dan het moet zijn geweest.
Met een 1,6-GHz Intel Celeron N3060 processor en 4GB RAM, de C202 is niet een krachtpatser prestaties, maar het is fijn voor boek verslagen schrijven of zelfs manipuleren van werkbladen. Doe niet teveel multitasking. De browser gestart voor lag wanneer ik via websites met slechts zes tabbladen open geschoven.
De Chromebook C202 klaar de SunSpider JavaScript test in 725.4 milliseconden--gewoon sneller dan de J4 Plus' score voor 735.3 ms maar langzamer dan de HP legt 11 G4 (556.7 ms) en de Lenovo 100S legt (589.9 ms).
De Accu Asus a32-k93 klaar de SunSpider JavaScript test in 725.4 milliseconden--gewoon sneller dan de J4 Plus' score voor 735.3 ms maar langzamer dan de HP legt 11 G4 (556.7 ms) en de Lenovo 100S legt (589.9 ms).
Studenten moeten zitten kundig gebruik van de Asus legt C202 gedurende de schooldag zonder wordt vastgebonden aan een stopcontact. De laptop duurde 8 uur en 23 minuten op de Laptop Mag batterij Test, die bestaat uit het voortdurend over het web surfen via Wi-Fi. Dat is langer dan de CTL legt J4 Plus (6:39), de HP legt 11 (7:10) en de ultraportable gemiddelde van 8:12. Maar het werd nog overtroffen door de Lenovo 100S legt de maar liefst 11:19.
 Accu Asus : http://www.kopenaccu.com/asus.html
De Asus legt C202 zit te zakboekje waardig van de honor roll. Het biedt een duurzame shell, een zeer comfortabele en morsbestendig toetsenbord, lange batterijduur en fatsoenlijke (hoewel enigszins gemengd) prestaties. Deze laptop is een tikkeltje zwaarder dan concurrerende machines moet, maar het nog steeds in een stuk als kinderen onvermijdelijk laten op de vloer vallen.
Als je een student of een lichte gebruiker die zelfs meer dan 8 uren van het batterijleven en een heleboel duurzaamheid niet nodig, u moet uitchecken de Lenovo 100S legt, die zal laatste meer dan 11 uur op een lading en kost alleen maar $179. Echter, als u wilt dat een uiterst duurzaam, betaalbaar en bruikbaar legt voor je kind, de Asus legt C202 is uw beste keuze.